Regulamin opieki

§1DEFINICJE
Petsitter – Osoba zajmująca się powierzonymi zwierzętami.
Nabywca- Właściciel powierzająca swoje zwierzęta.
Pakiet – Opieka nad zwierzęciem.

§2ZASADY WYKONYWANIA OPIEKI NAD POWIERZONYMI
ZWIERZĘTAMI
1. Opieka nad zwierzętami wykonywana jest w miejscu zamieszkania Klienta
2. Klient dokonuje rezerwacji terminu opieki poprzez przesłanie wiadomości z określonym terminem wizyt oraz ich częstotliwości na adres e-mail koty.na.luzie@gmail.com lub poprzez wysłanie wiadomości na Instagramie, Facebooku bądź SMS. Wysłanie zapytania nie stanowi zawarcia umowy.
3. Gwarancją rezerwacji opieki jest wpłata zadatku w wysokości 30% kwoty całościowej opieki, wyliczanej na podstawie cennika na stronie internetowej. W dni świąteczne, wymienione w §6 PŁATNOŚCI zadatek wynosi 50%
4. W przypadku rezerwacji 2 wizyt dziennie wizyta poranna odbywa się w godzinach 6-12, natomiast wieczorna 16-22, z zachowaniem odpowiedniego odstępu między wizytami.
5. W przypadku jednej wizyty dziennie godzina dobierana jest indywidualnie przez Petsittera.
6. W przypadku potrzeby wizyty w konkretnych ramach czasowych ustalonych przez Nabywcę obowiązuje dopłata 20 zł do wizyty.

§3 PRAWA I ZOBOWIĄZANIA PETSITTERA
1. Petsitter zobowiązuje się do otoczenia najlepszą opieką powierzone zwierzę:
– wykonanie czynności zaleconych przez Nadawcę (karmienie, sprzątanie kuwety oraz innych rzeczy należących do zwierzęcia),
– przekazywanie Nadawcy codziennych informacji o zwierzęciu (forma kontaktu ustalana przed opieką),
– w razie złego stanu zdrowia zwierzęcia, zabranie go do weterynarza,
2. Petsitter jest uprawniony do odmowy przyjęcia zwierzęcia i/lub rezygnacji z opieki nad zwierzęciem, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych ludzi, lub zwierząt, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
– w stanie zagrażającym życiu,
– niekastrowanych,
– wypuszczanych bez nadzoru poza mieszkanie,
– bez ważnych szczepień, nieodrobaczonych (lub bez aktualnych badań pod kątem pasożytów).

§4 PRAWA I ZOBOWIĄZANIA NABYWCY
1 Nabywca zobowiązany jest:
– poinformować Petsittera o stanie zdrowia psychicznego i fizycznego zwierzęcia,
– pozostawić wszystkie niezbędne przedmioty do opieki,
– przekazanie kluczy do mieszkania, nie później niż przed dzień rozpoczęcia opieki,
– po zakończeniu opieki, ma obowiązek odebrać klucze do mieszkania od Petsittera. Nabywca może odebrać klucze w inny sposób, jednakże na wyłączne ryzyko Nabywcy (skrzynka na listy, portiernia). Odebranie kluczy z miejsca wskazanego przez Nabywcy może wiązać się z naliczeniem dodatkowej opłaty, w wysokości wskazanej w Cenniku. Istnieje możliwość pozostawienia kluczy do siedziby Nabywcy na poczet kolejnych opiek.
– Poinformować Petsittera czy w mieszkaniu są kamery rejestrujące obraz i/lub dźwięk
– Nabywca ma zabezpieczyć mieszkanie przed przyjściem Petsittera, Petsitter nie bieżę odpowiedzialności, jeśli będą niedomknięte okna i drzwi.
– Nabywca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzane innemu zwierzęciu lub szkody w mieniu powstałe podczas nieobecności Petsittera.
– Jeśli Nabywca nie zapewni odpowiedniej ilości karmy, żwiru lub innych niezbędnych rzeczy na czas opieki, jest zobowiązany pokryć koszty zakupu.
– Nabywca oświadcza, że w przypadku zachorowania lub śmierci zwierzęcia w czasie, lub po sprawowaniu opieki przez Petisttera, nie będzie dochodzić roszczeń wynikających z tego tytułu od Petittera.

§5 WIZYTA U WETERYNARZA
– Nabywca upoważnia Petsittera do korzystania z usług lekarza weterynarii, jeśli u zwierzęcia pojawią się objawy tego wymagające. Petsitter skorzysta z usług lekarza weterynarii wskazanego przez Nabywcę, jeśli takiego nie ma, Petsitter sam podejmie decyzję. Tak samo w przypadku, kiedy wskazany lekarz nie będzie dostępny.
– Usługa jest dodatkowo płatna w zależności od długości dodatkowego czasu Petsittera, koszt liczony po cenie stawek za opiekę w zależności od strefy.
– Nabywca zgadza się na pokrycie kosztów leczenia zwierzęcia oraz kosztów leków.
– Nabywca nie będzie dochodził od Petsittera roszczeń z tytułu podjętych działań Petsittera.

§6 PŁATNOŚCI
– Kwota opieki ustalana jest indywidualnie w oparciu o cennik zamieszczony na stronie oraz ewentualnych dodatkowe koszty związane z indywidualnymi potrzebami.
– Gwarancją rezerwacji terminu jest wpłata zadatku w wysokości 30% całej kwoty opieki, w innym przypadku Petsitter może odstąpić od umowy. Zadatek wynosi 50% w dni:

6-7 stycznia

30 marca-1 kwietnia

1-5 maja

30 maja – 2 czerwca

15 -18 sierpnia

1-3 listopada

9-11 listopada

27-29 grudnia

24-26 grudnia

31 grudnia – 1 stycznia

Jeśli w czas trwania opieki będzie zawierał powyższe daty, całość trwania opieki podlega zadatkowi w wysokości 50%.

– Rozmowa zapoznawcza jest bezpłatna, ale nie jest gwarancją rezerwacji terminu dla obu stron umowy.
– Całościowa opłata za opiekę jest ustalana indywidualnie na rozmowie zapoznawczej.
– Dodatkowej opłacie podlega odbiór kluczy od Nabywcy, przed opieką za dodatkową opłatą równą 40 min opieki w zależności od strefy, na podstawie cennika zamieszczonego na stronie internetowej.
– Dodatkowej opłacie podlega zwrot kluczy od Nabywcy, po opiece za dodatkową opłatą równą 40 min opieki w zależności od strefy, na podstawie cennika zamieszczonego na stronie internetowej.

§7 ZMIANA LUB ODWOŁANIE WIZYTY
– Nabywca może rozszerzyć pakiet po jego rozpoczęciu po stawce wyższej o 50% cennika podstawowego, w ramach dostępności Petsittera.
– Nabywca ma prawo do odstąpienia od pakietu lub Jego skrócenia w dowolnym momencie, aczkolwiek ponosi koszty jak poniżej:
*W wysokości kwoty zadatku, w przypadku kiedy pakiet nie rozpoczął się
*W wysokości kwoty wypełnionej części pakietu plus dwie kolejne doby jego obowiązywania w przypadku pakietu rozpoczętego.